POLITYKA JAKOŚCI
Business Development Consulting
Celem polityki jakości Business Development Consulting jest oferowanie najwyższej jakości usług rozwojowych w zakresie wsparcia szkoleniowego i doradczego, skierowanych do kadry zarządzającej i pracowników. Priorytetowym celem jest uzyskanie oraz utrzymanie statusu stabilnego dostawcy usług rozwojowych – usługi doradczych w zakresie zarządzania oraz usług szkoleniowych.
Jesteśmy świadomi wysokich wymagań jakościowych naszych Klientów oraz innych Stron zainteresowanych, do których spełnienia się zobowiązujemy. Realizacja powyższej deklaracji będzie możliwa, gdy nasze procesy wewnętrzne będą funkcjonowały ściśle w oparciu o jednoznaczne kryteria Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego ze standardem usług szkoleniowo rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowy (SUS 2.0).
Naszym Klientom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu wielodyscyplinarnego wykształcenia z praktyczną i teoretyczną wiedzą dotyczącą zarządzania. Usługi świadczone przez naszych pracowników, trenerów, współpracowników odpowiadają potrzebom Klienta i są dostosowane do specyfiki jego działalności.
Nasz cel realizujemy poprzez:
- Stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów oraz zainteresowanych stron,
- Fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
- Spełnienie wymagań prawnych i regulacyjnych,
- Określenie i nadzór nad ryzykiem oraz szansami dla realizowanych procesów,
- Uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych,
- Podnoszenie kwalifikacji, umiejętności i fachowości pracowników firmy oraz
rozwijanie w nich poczucia odpowiedzialności za jakość świadczonych usług, - Stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- Ciągłe umacnianie pozycji na rynku, zwiększenie wyniku finansowego,
- Doskonalenie wszystkich procesów oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych klientów.
Poprawa organizacji pracy jest priorytetem nie tylko dla Właściciela, ale także dla każdego Pracownika oraz osób współpracujących.
Tak postawioną Politykę Jakości będziemy realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, wszystkich funkcjonujących procesów oraz nas samych, gdyż wierzymy, że tylko nieustanny rozwój może być gwarancją sukcesu.